Képzés célja:
A képzés célja bemutatni a különböző online marketing technikák használatát és azok hatását az üzleti folyamatokra. A KKV-knak nem azokat az eszközöket kell, hogy használják, amit a nagyvállalatok. A képzésen definiáljuk az egyes technikák működési elvét és a várható eredményt. Továbbá, szó lesz a magyarországi ügynökségi helyzetről azaz, mit várhatnak a KKV-k a külső marketing tevékenységet végző cégektől.
A tréning résztvevője képes lesz a következőkre:
- Online marketing technikák működésének megértésére
- Marketing munkatársak kiválasztására és értékelésére
- Marketing outsource cégek kiválasztására
- Marketing terv értékelésére
Tartalom:
- Online marketing a B2B-ben és B2C-ben
- Online marketing feladatok egy KKV esetében
- Marketing tervezés digitális marketing eszközökkel
- Marketing outsourcing Magyarországon
A képzés szervezője fenntartja a jogot a képzés elhalasztására, amennyiben a képzésre jelentkezők létszáma nem haladja meg a megjelölt minimum létszámot. Továbbá a jogot arra, hogy a képzés leírásában olvasható bárminemű információt módosítson.
A képzés kis és közép vállalkozások számára térítésmentes, nem jár pénzügyi tranzakcióval, amennyiben a vállalkozás rendelkezik a képzés igénybevételéhez szükséges mértékű még fel nem használt De Minimis kerettel, melyről a regisztráció során nyilatkozik. Tudj meg többet a De Minimis keretről és annak felhasználásáról ezen a linken.
A képzés közintézmények részére teljesen ingyenes.
Bármilyen felmerülő kérdés esetén keressék bizalommal a DigitalTech EDIH csapatát az info@digitaltechedih.hu címen.
Képzési ajánlat Information
Website link
További részletek
Célcsoport
Digitális technológia/szakosodás
Digitális készségszint
Földrajzi terület - Ország
Iparági területe az oktatásnak és képzésnek
Célnyelv
Kezdeményezés típusa
Célcsoport
Átképzést igénylő munkavállalók