Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.
A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású marketingszakemberekké tudjanak válni.
Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember? Milyen kompetenciákban fejlődhet, aki elvégzi képzésünket?
- Adatalapú döntéseket hoz,
- stratégiában gondolkodik,
- tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
- érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
- könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
- folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.
De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.
Intelligent Marketing képzésünk végzett hallgatói:
- széles körű, általános tudást kapnak a következő területeken: adat és elemzés, design és ügyfélélmény, vásárlói magatartás és fogyasztói pszichológia, kommunikáció.
- Ismereteket szereznek marketingspecifikus területekről: piackutatás és digitális analitika, márkaépítés és pozícionálás, aktivitástervezés, csatornamenedzsment, tartalom-előállítás, történetmesélés.
- És bepillantást nyernek a részterületekbe is: vezetőként stratégiai tervezés és menedzsment, üzletfejlesztés, specialistaként pedig valamilyen eszköz vagy csatorna mély tudása (pl. közösségi média, SEO, PPC, PR, szponzoráció, eseménymarketing stb.)
A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.
A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésében aktuális esettanulmányokkal, a legújabb technikai és marketingtrendekkel, content marketing és marketing technology ismeretekkel várunk. Képzési anyagainkat, az előadások és feladatok témáját mindig az adott csapathoz igazítjuk, így akár a B2B marketing is hangsúlyosabbá válhat, ha a résztvevők azt igénylik.
Képzési ajánlat Information
Website link
Intelligent marketing képzés
Célcsoport
Digitális technológia/szakosodás
Big Data
Digitális készségek
Digitális készségszint
Földrajzi terület - Ország
Iparági területe az oktatásnak és képzésnek
Tovább nem részletezett információs és kommunikációs technológiák (IKT)
Célnyelv
Kezdeményezés típusa
Célcsoport
10 évnél hosszabb szakmai tapasztalattal rendelkező személyek
Anyanyelvi szinten beszélő
Középfokú végzettséggel rendelkező/tankötelezettséget teljesített személyek
Felsőfokú végzettséggel rendelkező személyek (EKKR 8)
Felsőfokú végzettséggel rendelkező személyek (EKKR 7)
Kiválóan teljesítők